Blod Bloood BloooooooooooOOOoood!

Idag fick jag ett sår som blödde.
Sen fixa jag ett års unlimited gym på natulius. Tur att ingen läser för jag hade tänkt överaska Gustav imorgon.
Sen så kollade jag tillbaka på lita gammla minnen, usch fy ve och skam jag tror jag spyr jag vet inte om det är blod brist. jag har iallafall varit en riktig idiot tur att den tiden är förbi.
Sen så skrev jag ett inlägg om en galen sosse
Sen tog jag bort det och nu är jag här, det här är föressten det första inlägget om mitt privatliv ... ganska så låg nivå;)


Kommentarer
Postat av: Gustav

Du överraskade mig alltid ;)

2010-09-29 @ 18:39:11
Postat av: haha blod brist

2010-10-01 @ 17:01:29
Postat av: jonte

haha blod brist

2010-10-01 @ 17:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0