Bevara manligheten!

Nuförtiden är det mycket snack om hur kvinnor behandlas illa och får lägre lön och så. Jag tycker ju såklart att det är fel, alla är lika värda och borde behandlas jämnlikt. Men vad har vi män egentligen förutom våra chefspositioner och sportbilar? Ingenting! Med dagens genteknik så behövs inte vi längre och det dröjer nog inte länge förs vi försvinner. män blir en av dom där sakerna som ingen längre använder. Å den andra sidan tror jag att vi kan göra något för att förhindra den här hemskheten, BEVARA MANLIGHETEN! Alla lastbilschaffisar och skogsarbetare måste sluta gömma sig och vi måste fortsätta mecka med våra bilar, dricka bärs, tävla, se på tv6, stå på hemmaläktaren, fuska, och vad ni än gör starta inte nå jäkla bloggar!;)
http://www.youtube.com/watch?v=uLTIowBF0kE&feature=channel
/jonteponte

Kommentarer
Postat av: Man som jobbar i skogen.

ashäftig sida jonte! jag vill bli som du när jag bli stor! stor och stark alltså:D

2010-09-24 @ 17:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0