Skor och kläder

Tjennare
Jag vet inte om det bara är jag men det känns som att dom flesta som bloggar bloggar om skor eller kläder?
Liksom det finns ju inte så många killar som bloggar och det finns inte så många tjejer som inte bloggar om kläder.
Det måste ju finnas flera miljoner bloggar om skor och kläder. I Sverige får vi ju skriva om vad vi vill, yttrandefrihet du vet, men så har alla en monsterlåsning på kläder? HALLÅ!? Min blogg handlar inte om skor eller kläder den handlar ju om ... mer intressanta... saker...;) iallafall:
LÄNGE LEVE MÅNGFALDEN och yttrandefrihet!
/Big J

Kommentarer
Postat av: thomthä

Jag bloggar inte om kläder och verkligen inte om skor! :D För orandomt.

2010-09-25 @ 19:54:11
URL: http://www.emilia10000.blogspot.com
Postat av: orandomt?

nästan alla;)

2010-09-25 @ 21:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0